Ημέρα: 20 Ιουνίου 2026

Καλοκαιρινή Γιορτή και Αποφοίτηση της ΣΤ΄ Τάξης

Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας, σηματοδοτώντας το τέλος μιας δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς.
Οι μαθητές/μαθήτριες συμμετείχαν σε ποικίλα παιχνίδια, χορούς και δρώμενα που είχαν προετοιμάσει με μεράκι και ενθουσιασμό, χαρίζοντας σε όλους όμορφες στιγμές διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Η αυλή του σχολείου γέμισε χαμόγελα, μουσική και ζωντάνια, ενώ μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν το πλούσιο πρόγραμμα της εκδήλωσης.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η τελετή αποφοίτησης των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης. Οι απόφοιτοί μας αποχαιρέτησαν το Δημοτικό Σχολείο, κλείνοντας έναν σημαντικό κύκλο της μαθητικής τους ζωής και ανοίγοντας τα φτερά τους για το επόμενο εκπαιδευτικό τους ταξίδι. Με λόγια γεμάτα αναμνήσεις, ευχές και όνειρα για το μέλλον, η στιγμή αυτή αποτέλεσε το πιο ξεχωριστό μέρος της γιορτής.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τη συμμετοχή τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης.
Ευχόμαστε στους/στις μαθητές/μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα και σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι!

Λαογραφική Έκθεση στο Σχολείο μας

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας λαογραφική έκθεση με πρωτοβουλία των μαθητών/τροων της Β΄ τάξης και της δασκάλας τους κας Πετροπουλου Δημητρας.

Οι μαθητές/μαθήτριες, με μεράκι και ενθουσιασμό, συγκέντρωσαν παραδοσιακά αντικείμενα από τις οικογένειές τους και παρουσίασαν στοιχεία της τοπικής μας παράδοσης και πολιτιστικής κληρονομιάς. Η έκθεση περιλάμβανε παλιά οικιακά σκεύη, εργαλεία, υφαντά, κεντήματα και άλλα αντικείμενα που ταξίδεψαν μικρούς και μεγάλους σε περασμένες εποχές.

Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τον τρόπο ζωής των προηγούμενων γενεών, να εκτιμήσουν την αξία της λαϊκής παράδοσης και να αναπτύξουν το ενδιαφέρον τους για την πολιτιστική μας κληρονομιά.

Συγχαρητήρια στους/στις μαθητέ/μαθητριες ς της Β΄ τάξης και στη δασκάλα τους για την αξιέπαινη πρωτοβουλία και την άρτια οργάνωση της έκθεσης.