Γιορτές
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας, σηματοδοτώντας το τέλος μιας δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς.
Οι μαθητές/μαθήτριες συμμετείχαν σε ποικίλα παιχνίδια, χορούς και δρώμενα που είχαν προετοιμάσει με μεράκι και ενθουσιασμό, χαρίζοντας σε όλους όμορφες στιγμές διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Η αυλή του σχολείου γέμισε χαμόγελα, μουσική και ζωντάνια, ενώ μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν το πλούσιο πρόγραμμα της εκδήλωσης.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η τελετή αποφοίτησης των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης. Οι απόφοιτοί μας αποχαιρέτησαν το Δημοτικό Σχολείο, κλείνοντας έναν σημαντικό κύκλο της μαθητικής τους ζωής και ανοίγοντας τα φτερά τους για το επόμενο εκπαιδευτικό τους ταξίδι. Με λόγια γεμάτα αναμνήσεις, ευχές και όνειρα για το μέλλον, η στιγμή αυτή αποτέλεσε το πιο ξεχωριστό μέρος της γιορτής.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τη συμμετοχή τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης.
Ευχόμαστε στους/στις μαθητές/μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα και σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι!

Με ιδιαίτερη περηφάνια και σεβασμό πραγματοποιήθηκε η παρέλαση των μαθητών και μαθητριών της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας, στο πλαίσιο του εορτασμού της 25ης Μαρτίου.
Τα παιδιά παρέλασαν με άψογη παρουσία, πειθαρχία και ενθουσιασμό, τιμώντας τους αγώνες των προγόνων μας για ελευθερία. Η συμμετοχή τους γέμισε όλους μας συγκίνηση και υπερηφάνεια, αναδεικνύοντας τις αξίες της ενότητας, της ιστορικής μνήμης και της φιλοπατρίας.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην προετοιμασία τους.
Με αφορμή τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, πραγματοποιήθηκε εκκλησιασμός σύσσωμης της σχολικής μας κοινότητας στον Ιερό Ναό Αγίου Βασιλείου. Μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν με σεβασμό στη θεία λειτουργία, κατά τη διάρκεια της οποίας τελέστηκε και αρτοκλασία προς τιμήν των προστάτων της Παιδείας και των Γραμμάτων. Η ημέρα αποτέλεσε μια ευκαιρία πνευματικής ανάτασης και υπενθύμισης των αξιών που πρεσβεύουν οι Τρεις Ιεράρχες και συνδέονται άρρηκτα με την εκπαίδευση.
Την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η χριστουγεννιάτικη γιορτή, γεμάτη χαρά, γέλια και εορταστική διάθεση. Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης παρουσίασαν το θεατρικό έργο «Η Βαρυστομαχιά του Αϊ-Βασίλη», τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και έπαιξαν μουσική με μέταλοφωνα, δημιουργώντας μια ζεστή γιορτινή ατμόσφαιρα. Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά και τις εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην όμορφη αυτή εκδήλωση.




















