Δραστηριότητες

Λαογραφική Έκθεση στο Σχολείο μας

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας λαογραφική έκθεση με πρωτοβουλία των μαθητών/τροων της Β΄ τάξης και της δασκάλας τους κας Πετροπουλου Δημητρας.

Οι μαθητές/μαθήτριες, με μεράκι και ενθουσιασμό, συγκέντρωσαν παραδοσιακά αντικείμενα από τις οικογένειές τους και παρουσίασαν στοιχεία της τοπικής μας παράδοσης και πολιτιστικής κληρονομιάς. Η έκθεση περιλάμβανε παλιά οικιακά σκεύη, εργαλεία, υφαντά, κεντήματα και άλλα αντικείμενα που ταξίδεψαν μικρούς και μεγάλους σε περασμένες εποχές.

Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τον τρόπο ζωής των προηγούμενων γενεών, να εκτιμήσουν την αξία της λαϊκής παράδοσης και να αναπτύξουν το ενδιαφέρον τους για την πολιτιστική μας κληρονομιά.

Συγχαρητήρια στους/στις μαθητέ/μαθητριες ς της Β΄ τάξης και στη δασκάλα τους για την αξιέπαινη πρωτοβουλία και την άρτια οργάνωση της έκθεσης.

Διάκριση του Σχολείου μας για τη Συμμετοχή του σε Ερευνητική Δράση

Με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας έλαβε Βεβαίωση – Έπαινο Συμμετοχής για τη συμβολή του σε ερευνητική δράση που ολοκληρώθηκε πρόσφατα.

Η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση της πρόθυμης συμμετοχής της σχολικής μας κοινότητας σε πρωτοβουλίες που προάγουν την έρευνα, τη συνεργασία και τη συνεχή βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Παράλληλα, επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να στηρίζουμε δράσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της γνώσης και στην ενίσχυση της ποιότητας της εκπαίδευσης.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης και στις εκπαιδευτικούς της τάξης για την ενεργό συμμετοχή τους και τη σημαντική συμβολή τους στην υλοποίηση της ερευνητικής δράσης, η οποία οδήγησε στη συγκεκριμένη διάκριση. Η συμμετοχή και η συνεργασία εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων αποτελούν βασικούς παράγοντες για την επίτευξη κοινών στόχων και τη δημιουργία ενός σχολείου ανοιχτού στην καινοτομία και την εξωστρέφεια.

Ο έπαινος αυτός αποτελεί για εμάς μια όμορφη αναγνώριση της προσπάθειάς μας και ταυτόχρονα ένα κίνητρο για συνέχιση της ενεργού συμμετοχής μας σε ανάλογες εκπαιδευτικές και ερευνητικές πρωτοβουλίες.

Συμμετοχή στον 2ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Σκακιστικές Δημιουργίες με στίχους, χρώματα και αριθμούς»

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στον 2ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Σκακιστικές Δημιουργίες με στίχους, χρώματα και αριθμούς», εκφράζοντας τη δημιουργικότητά τους μέσα από πρωτότυπες καλλιτεχνικές εργασίες εμπνευσμένες από τον κόσμο του σκακιού.
Η συμμετοχή των παιδιών αποτέλεσε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία, δίνοντάς τους την ευκαιρία να συνδυάσουν τη φαντασία, την καλλιτεχνική έκφραση και τη συνεργασία. Μέσα από την προσπάθειά τους ανέδειξαν το ταλέντο, την επιμονή και τη δημιουργική τους σκέψη.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους/όλες τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης για τη συμμετοχή τους, την εργατικότητα και την αξιέπαινη προσπάθειά τους. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, η συμμετοχή και η δημιουργική διαδικασία αποτελούν από μόνες τους μια σημαντική επιτυχία.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες και συγχαρητήρια στην εκπαιδευτικό Εικαστικών, κα Στυλιανή Καβαγιού, για την πολύτιμη καθοδήγηση, την υποστήριξη και την έμπνευση που προσέφερε στα παιδιά καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας τους.
Ευχόμαστε στους μαθητές μας και μαθήτριες μας να συνεχίσουν να δημιουργούν, να ονειρεύονται και να συμμετέχουν με τον ίδιο ζήλο σε ανάλογες δράσεις και διαγωνισμούς.

Γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με δράση και ευαισθητοποίηση!

Στις 5 Ιουνίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, οι μαθητές/μαθήτριες της Β΄ τάξης έγιναν μικροί «προστάτες» της φύσης και συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δράση ανακύκλωσης.
Μέσα από συζήτηση, παιχνίδια και βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά ενημερώθηκαν για τη σημασία της ανακύκλωσης και τα οφέλη της για το περιβάλλον. Έμαθαν ποια υλικά ανακυκλώνονται, γιατί είναι σημαντικό να μειώνουμε τα απορρίμματά μας και πώς οι καθημερινές μας συνήθειες μπορούν να συμβάλουν στη δημιουργία ενός πιο καθαρού και υγιούς πλανήτη.
Στη συνέχεια, ανέλαβαν δράση, συγκεντρώνοντας και διαχωρίζοντας ανακυκλώσιμα υλικά με υπευθυνότητα και συνεργατικό πνεύμα. Η χαρά και ο ενθουσιασμός τους απέδειξαν ότι η περιβαλλοντική εκπαίδευση μπορεί να συνδυάζεται με τη δημιουργικότητα και τη δράση.
Η ημέρα αυτή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για μάθηση και προβληματισμό, αλλά και μια υπενθύμιση ότι όλοι μπορούμε να συμβάλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος. Άλλωστε, οι μικρές πράξεις των παιδιών σήμερα μπορούν να φέρουν μεγάλες αλλαγές για το αύριο!

Ένα ξεχωριστό ταξίδι στον κόσμο της Γραφής και του Βιβλίου

Τη Δευτέρα 25 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και δημιουργική εκπαιδευτική δράση με θέμα την ιστορία της γραφής, του βιβλίου και της τυπογραφίας.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Πετροπούλειο Κληροδότημα, ένα από τα ομορφότερα νεοκλασικά κτήρια της πόλης μας, όπου οι μαθητές/μαθήτριες ταξίδεψαν στον χρόνο, από την εποχή των ανθρώπων των σπηλαίων έως τη σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Μέσα από εικόνες, αφηγήσεις και αυθεντικά αντικείμενα γραφής γνώρισαν την εξέλιξη της ανθρώπινης επικοινωνίας και έκφρασης.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και να κρατήσουν στα χέρια τους πένες από φτερό, κοντυλοφόρους, καθώς και μεταλλικά στοιχεία τυπογραφίας, αντικείμενα που για πολλούς ήταν πρωτόγνωρα. Παράλληλα, ενημερώθηκαν για τα συστήματα γραφής της Μεσοποταμίας, της Αιγύπτου, της Αρχαίας Ελλάδας και της Κίνας, ενώ γνώρισαν την ιστορία των πρώτων κωδίκων και βιβλίων της ανθρωπότητας.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην εφεύρεση της τυπογραφίας από τον Ιωάννη Γουτεμβέργιο, μια από τις σημαντικότερες κατακτήσεις του ανθρώπινου πολιτισμού, και στην εξέλιξή της μέχρι τις σύγχρονες μεθόδους ψηφιακής εκτύπωσης.
Το πιο δημιουργικό μέρος της συνάντησης ήταν το εργαστήριο κατασκευής βιβλίου. Κάθε μαθητής/μαθήτρια δημιούργησε το δικό του 16σέλιδο βιβλίο, σχεδίασε το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλό του και έγραψε τη δική του πρωτότυπη ιστορία, βιώνοντας τη χαρά της συγγραφής και της δημιουργίας.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία γνώσης, τέχνης και δημιουργικής έκφρασης, προσφέροντας στους μαθητές πολύτιμα ερεθίσματα και μια διαφορετική προσέγγιση στην ιστορία του βιβλίου και του γραπτού λόγου.
Ευχαριστούμε θερμά τον εισηγητή Γεώργιο Αναγνώστου για την ενδιαφέρουσα παρουσίαση και το βιωματικό εργαστήριο, καθώς και τους μαθητές μας για τον ενθουσιασμό, τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.

Έπαινος για τη Συμμετοχή του Σχολείου μας στη Συγκέντρωση Τροφίμων για «Το Χαμόγελο του Παιδιού

Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας έλαβε Έπαινο Συμμετοχής για τη συμβολή του στη δράση συγκέντρωσης τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης που πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο του Πάσχα, με σκοπό την ενίσχυση του έργου της Το Χαμόγελο του Παιδιού.

Η ανταπόκριση των μαθητών/τριών, των γονέων και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας ήταν συγκινητική. Χάρη στη γενναιόδωρη προσφορά της σχολικής μας κοινότητας, συγκεντρώθηκαν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, τα οποία παραδόθηκαν στον οργανισμό, συμβάλλοντας στην υποστήριξη παιδιών και οικογενειών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες.

Ο έπαινος που λάβαμε αποτελεί αναγνώριση της συλλογικής μας προσπάθειας και των αξιών που καλλιεργούμε καθημερινά στο σχολείο μας: την αλληλεγγύη, τον εθελοντισμό, την ενσυναίσθηση και την κοινωνική προσφορά.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συμμετείχαν στη δράση και απέδειξαν ότι, όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να προσφέρουμε ουσιαστική βοήθεια σε όσους τη χρειάζονται περισσότερο.

Συγχαρητήρια σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς για αυτή τη σημαντική διάκριση και για το μήνυμα αγάπης και ανθρωπιάς που στείλαμε ως σχολική κοινότητα. Η προσφορά προς τον συνάνθρωπο είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή και η πιο πολύτιμη αξία που μπορούμε να μεταδώσουμε στα παιδιά μας.

Συμμετοχή των μαθητών/τριών του Ε2 σε δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης

Οι μαθητές/μαθήτριες του Ε2 τμήματος παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τη δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης που πραγματοποιήθηκε στην Δημοσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Τρίπολης. Μέσα από βιωματικά εργαστήρια και δημιουργικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το φυσικό περιβάλλον, να ενημερωθούν για την προστασία του και να αναπτύξουν οικολογική συνείδηση. Η συμμετοχή τους ήταν ενεργή και ενθουσιώδης, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις και όμορφες εμπειρίες.

Συμμετοχή σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Καστρίου

Οι μαθητές/μαθήτριες της Γ´ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Καστρίου με θέμα «Περιαστικά Δάση». Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις, τα παιδιά γνώρισαν τη σημασία των περιαστικών δασών για το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.
Οι μαθητές/μαθήτριες ενημερώθηκαν για τη χλωρίδα και την πανίδα των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και για την ανάγκη προστασίας και διατήρησής τους. Παράλληλα, συμμετείχαν σε δράσεις παρατήρησης και εξερεύνησης της φύσης, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες.
Το πρόγραμμα αποτέλεσε μια όμορφη εκπαιδευτική εμπειρία που ενίσχυσε την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών και την αγάπη τους για τη φύση.

Συμμετοχή του σχολείου μας στο 3ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο

Το σχολείο μας συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά στο 3ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης «Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης».
Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι μαθητές/μαθήτριες της Ε τάξης εργάστηκαν με θέμα το Μαίναλο, αναδεικνύοντας στοιχεία της τοπικής ιστορίας και γεωγραφίας της περιοχής μας. Μέσα από την έρευνα και τη συνεργασία, τα παιδιά γνώρισαν καλύτερα τον φυσικό πλούτο, την ιστορική σημασία και την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας, ενώ παράλληλα είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους με μαθητές και εκπαιδευτικούς από άλλα σχολεία.
Η συμμετοχή στο συνέδριο αποτέλεσε μια σημαντική και δημιουργική εμπειρία, ενισχύοντας την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, τη συνεργασία και την αγάπη για την τοπική μας παράδοση.

Δημιουργικές κάρτες αγάπης για τη Γιορτή της Μητέρας

Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, οι μαθητές/μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια όμορφη και δημιουργική δραστηριότητα αφιερωμένη στις αγαπημένες τους μαμάδες. Με πολλή φαντασία, χρώματα και αγάπη, τα παιδιά κατασκεύασαν πρωτότυπες κάρτες, γράφοντας γλυκά μηνύματα και ευχές.
Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή, οι μαθητές/μαθήτριες εξέφρασαν τα συναισθήματά τους και έδειξαν την αγάπη και την ευγνωμοσύνη τους προς τις μητέρες τους. Οι δημιουργίες τους ήταν μοναδικές και γεμάτες τρυφερότητα, χαρίζοντας χαμόγελα και συγκίνηση.

Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!

Το τένις ήρθε στο σχολείο μας!

Το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί έναν ομοσπονδιακό προπονητή τένις, ο οποίος επισκέφθηκε τους/τις μαθητές/μαθήτριές μας και τους γνώρισε το άθλημα του τένις μέσα από μια ξεχωριστή αθλητική δράση.
Οι μαθητές/μαθήτριες συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό σε δραστηριότητες και ασκήσεις, έμαθαν βασικές τεχνικές του αθλήματος και είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στο γήπεδο. Μέσα από το παιχνίδι και τη συνεργασία, τα παιδιά γνώρισαν τις αξίες του αθλητισμού, όπως η προσπάθεια, η πειθαρχία και ο σεβασμός.
Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια όμορφη εμπειρία για όλους/όλες και πρόσφερε στα παιδιά χαρά, κίνηση και νέες αθλητικές εμπειρίες. Ευχαριστούμε θερμά τον ομοσπονδιακό προπονητή για την παρουσία και τη συμβολή του στη γνωριμία των μαθητών με το άθλημα του τένις.

Συμμετοχή του Σχολείου μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής “Alan Turing”

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing”.Ο διαγωνισμός αυτός αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της τεχνολογίας, να αναπτύξουν την αναλυτική τους σκέψη και να εξασκηθούν στην επίλυση σύνθετων προβλημάτων, τιμώντας τη μνήμη του «πατέρα» της σύγχρονης πληροφορικής, Alan Turing.Συγχαίρουμε όλους τους συμμετέχοντες για την προσπάθεια, τη δημιουργικότητα και το πνεύμα συνεργασίας που επέδειξαν. Τέτοιες πρωτοβουλίες ενισχύουν την αυτοπεποίθηση των μαθητών και τους εφοδιάζουν με πολύτιμες δεξιότητες για το ψηφιακό τους μέλλον. Παραπάνω μπορείτε να δείτε τη Βεβαίωση Συμμετοχής του σχολείου μας.

Πασχαλινές Ευχές από τους/τις μαθητές/μαθήτριες του Ε2 μέσα από τις δημιουργίες τους

Με χαρά και δημιουργικότητα, οι μαθητές/μαθήτριες του Ε2 τμήματος ετοίμασαν τις δικές τους πασχαλινές κατασκευές, γεμάτες χρώματα και φαντασία.
Μέσα από τις όμορφες δημιουργίες τους, στέλνουν σε όλους τις πιο θερμές ευχές τους για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με υγεία, αγάπη και αισιοδοξία.

Χρόνια πολλά σε όλους!

Δράση Αγάπης: Συγκέντρωση Τροφίμων για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενόψει Πάσχα

Με αίσθημα αγάπης και αλληλεγγύης, το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση συγκέντρωσης ειδών τροφίμων για την ενίσχυση του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ενόψει των εορτών του Πάσχα.
Μαθητές/μαθήτριες, εκπαιδευτικοί και γονείς ανταποκρίθηκαν με μεγάλη προθυμία, προσφέροντας τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, συμβάλλοντας έτσι στην υποστήριξη παιδιών και οικογενειών που έχουν ανάγκη.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία για καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής ευαισθησίας των μαθητών/τριών μας, αναδεικνύοντας τη σημασία της προσφοράς και της αλληλοβοήθειας.
Ευχόμαστε σε όλους καλό Πάσχα, με υγεία και αγάπη!

Συμμετοχή των μαθητών/τριών στο πρόγραμμα «Ασφαλείς Διαδρομές» από το Γενικό Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης

Οι μαθητές/μαθήτριες της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ασφαλείς Διαδρομές», το οποίο υλοποιήθηκε από το Γενικό Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης.
Μέσα από ενδιαφέρουσες και διαδραστικές δραστηριότητες, οι μαθητές/μαθήτριες ενημερώθηκαν για τους βασικούς κανόνες οδικής ασφάλειας και τη σωστή συμπεριφορά ως πεζοί και ποδηλάτες. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην πρόληψη ατυχημάτων και στην καλλιέργεια υπεύθυνης στάσης κατά τις μετακινήσεις τους.
Το πρόγραμμα συνέβαλε ουσιαστικά στην ευαισθητοποίηση των παιδιών, ενισχύοντας την προσοχή και την αυτοπεποίθησή τους στον δρόμο. Οι μαθητές/μαθήτριες συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις για την καθημερινότητά τους.
Ευχαριστούμε θερμά το Γενικό Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης για την πολύτιμη συμβολή του στην εκπαίδευση και την ασφάλεια των μαθητών/τριών μας.

Ευαισθητοποίηση μαθητών/τριών της Ε΄ τάξης σε θέματα Περιβάλλοντος και Υγείας

Στο σχολείο μας υλοποιήθηκε δράση Αγωγής Υγείας στο πλαίσιο των παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης του μαθητικού πληθυσμού που πραγματοποιεί το Υπουργείο Υγείας. Η δράση πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή των μαθητών/τριών της Ε΄ τάξης και είχε ως θέμα «Περιβάλλον και Υγεία».

Κατά τη διάρκεια της δράσης, οι μαθητές/μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συζητήσουν για τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και τη σύνδεσή του με την ανθρώπινη υγεία. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και διάλογο κατανόησαν πώς οι καθημερινές μας επιλογές μπορούν να συμβάλλουν στη διατήρηση ενός καθαρού και υγιούς περιβάλλοντος.

Οι μαθητές/μαθήτριες συμμετείχαν ενεργά, εξέφρασαν τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους και ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα που αφορούν την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, την ανακύκλωση και την υιοθέτηση υπεύθυνων στάσεων ζωής.

Η δράση αυτή συνέβαλε στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και στην ενίσχυση της γνώσης των μαθητών/τριών σχετικά με τη στενή σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο περιβάλλον και την υγεία μας.

Μεγάλες επιτυχίες για τους μαθητές του 2ου Δημοτικού Τρίπολης στο Ατομικό και Ομαδικό Σκακιστικό Πρωτάθλημα 2026

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια συγχαίρουμε τους μαθητές και τις μαθήτριες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης για τις σημαντικές διακρίσεις τους στο Ατομικό και Ομαδικό Σκακιστικό Πρωτάθλημα Μαθητών–Μαθητριών 2026, που διοργάνωσε η Ένωση Σκακιστικών Σωματείων Περιφέρειας Πελοποννήσου (Ε.Σ.Σ.ΠΕ.Π.).

Στο Ατομικό Πρωτάθλημα, οι μαθητές του σχολείου μας πέτυχαν εξαιρετικές επιδόσεις:

Σπυροπούλου Μαρίνα – 2η θέση στα κορίτσια (Α΄ Δημοτικού)

Χαρίτος Αχιλλέας – 3η θέση Γενικής Κατάταξης (Δ΄ Δημοτικού)

Σπυρόπουλος Χρίστος – 2η θέση Γενικής Κατάταξης (Ε΄ Δημοτικού), σε ισοβαθμία με τον 1ο

Χαρίτος Γεώργιος – 2η θέση Γενικής Κατάταξης (ΣΤ΄ Δημοτικού), σε ισοβαθμία με τον 1ο

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η επιτυχία της ομάδας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης στο Ομαδικό Σκακιστικό Πρωτάθλημα, όπου κατέκτησε την 1η θέση, ανάμεσα σε 8 ομάδες, πετυχαίνοντας νίκες σε όλους τους αγώνες.

Την ομάδα του σχολείου μας εκπροσώπησαν οι μαθητές:

Σπυρόπουλος Χρίστος

Χαρίτος Γρηγόριος

Λυμπερόπουλος Γεώργιος

Λυμπεροπούλου Πολυξένη

Χαρίτος Αχιλλέας

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την προσπάθεια, το ήθος και την αγωνιστικότητά τους, καθώς και στους προπονητές και τους γονείς που στηρίζουν την ενασχόλησή τους με το σκάκι.

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές να συνεχίσουν με την ίδια αγάπη και επιμονή την ενασχόλησή τους με το άθλημα του σκακιού και να έχουν πάντα επιτυχίες!

Η Διευθύντρια

Αντωνία Σκλάβου

Έπαινοι Συμμετοχής στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό του SaferInternet4kids

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη συμμετοχή των μαθητών/τριών του σχολείου μας στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό που διοργάνωσε το SaferInternet4kid, με το ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα:

«Η Τεχνητή Νοημοσύνη στη ζωή μας»

Οι μαθητές του Ε2 είχαν την ευκαιρία να ζωντανέψουν τις ζωγραφιές τους με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών : Παρασκευοπούλου Αικατερίνη Πληροφορικής (ΠΕ86) και Στέλλα Καβάγιου Εικαστικών (ΠΕ08).

Πιστοποιητικό Αριστείας για την οργάνωση δραστηριότητας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού για όλους

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μία δυναμική πρωτοβουλία που δίνει τη δυνατότητα σε άτομα όλων των ηλικιών να εξερευνήσουν τον προγραμματισμό, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων. Καταρρίπτει τα εμπόδια στις ψηφιακές δεξιότητες, καθιστώντας τον προγραμματισμό πιο προσιτό και συμπεριληπτικό. Η φετινή Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού πραγματοποιήθηκε μεταξύ σχολείων στις 11-26 Οκτωβρίου με μαθητές της Β, Γ, Δ , Ε και ΣΤ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης. Περισσότερες πληροφορίες στον παρακάτω σύνδεσμο: https://blogs.sch.gr/aikparask/category/draseis/

Συμμετοχή στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό του saferinernet: «Ασφάλεια στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Μαθαίνουμε, προστατευόμαστε, αποφεύγουμε τις παγίδες»

Συμμετοχή στο διαγωνισμό μαθητών του τμήματος Ε2 του 2ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης με το παρακάτω βίντεο :

Η ανάρτηση του βίντεο έχει γίνει στην επίσημη ιστοσελίδα του saferinternet4kids https://saferinternet4kids.gr/sid/sid2026/sid_2026_participations πληκτρολογώντας τον κωδικό: 134701