Ενημερωτική Ομιλία για την Ασφαλή Χρήση του Διαδικτύου

Στο σχολείο μας είχαμε την τιμή να φιλοξενήσουμε τον κ. Ανδρικόπουλο Βασίλειο, Διοικητή της Ασφάλειας Τρίπολης, ο οποίος πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και χρήσιμη ενημερωτική ομιλία με θέμα την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώθηκαν για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει η διαδικτυακή δραστηριότητα, καθώς και για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα και την ιδιωτικότητά τους. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σωστή συμπεριφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην αναγνώριση ύποπτων επικοινωνιών και στην αντιμετώπιση φαινομένων διαδικτυακού εκφοβισμού.
Τα παιδιά παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την ομιλία, συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση και είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήσεις και να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ανδρικόπουλο για την επίσκεψή του, την άμεση επικοινωνία με τους/τις μαθητές/μαθήτριες και τις πολύτιμες συμβουλές που προσέφερε. Η δράση αυτή συνέβαλε ουσιαστικά στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών, ενισχύοντας την υπεύθυνη και ασφαλή χρήση του διαδικτύου στην καθημερινότητά τους.
































































