Συμμετοχή των μαθητών/τριών του Ε2 σε δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης
Οι μαθητές/μαθήτριες του Ε2 τμήματος παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τη δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης που πραγματοποιήθηκε στην Δημοσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Τρίπολης. Μέσα από βιωματικά εργαστήρια και δημιουργικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το φυσικό περιβάλλον, να ενημερωθούν για την προστασία του και να αναπτύξουν οικολογική συνείδηση. Η συμμετοχή τους ήταν ενεργή και ενθουσιώδης, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις και όμορφες εμπειρίες.



























