Καλοκαιρινή Γιορτή και Αποφοίτηση της ΣΤ΄ Τάξης
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας, σηματοδοτώντας το τέλος μιας δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς.
Οι μαθητές/μαθήτριες συμμετείχαν σε ποικίλα παιχνίδια, χορούς και δρώμενα που είχαν προετοιμάσει με μεράκι και ενθουσιασμό, χαρίζοντας σε όλους όμορφες στιγμές διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Η αυλή του σχολείου γέμισε χαμόγελα, μουσική και ζωντάνια, ενώ μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν το πλούσιο πρόγραμμα της εκδήλωσης.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η τελετή αποφοίτησης των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης. Οι απόφοιτοί μας αποχαιρέτησαν το Δημοτικό Σχολείο, κλείνοντας έναν σημαντικό κύκλο της μαθητικής τους ζωής και ανοίγοντας τα φτερά τους για το επόμενο εκπαιδευτικό τους ταξίδι. Με λόγια γεμάτα αναμνήσεις, ευχές και όνειρα για το μέλλον, η στιγμή αυτή αποτέλεσε το πιο ξεχωριστό μέρος της γιορτής.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τη συμμετοχή τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης.
Ευχόμαστε στους/στις μαθητές/μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα και σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι!




































































