Συμμετοχή σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Καστρίου
Οι μαθητές/μαθήτριες της Γ´ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Καστρίου με θέμα «Περιαστικά Δάση». Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις, τα παιδιά γνώρισαν τη σημασία των περιαστικών δασών για το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.
Οι μαθητές/μαθήτριες ενημερώθηκαν για τη χλωρίδα και την πανίδα των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και για την ανάγκη προστασίας και διατήρησής τους. Παράλληλα, συμμετείχαν σε δράσεις παρατήρησης και εξερεύνησης της φύσης, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες.
Το πρόγραμμα αποτέλεσε μια όμορφη εκπαιδευτική εμπειρία που ενίσχυσε την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών και την αγάπη τους για τη φύση.




















